OldSchoolHack

Register / Login English

BF4 PubHack


icon #41

Join Date: Aug 2015

Posts: 1

DETECTED ... Im getting kicked at the point im open the programm .... would be nice i ve u "invent" a new or create a new bypass against the anticheat system 

icon #42

Join Date: Aug 2015

Posts: 19

User-Rating:

0 positive
4 negative
Quote from H4wkBadRipp3rHD post
Quote from starduke1 post
Hi leute ,ich suche eine coder(hacker) der richtig gute hacks verkauft.Ich bin es satt mir immer wieder das gleiche spiel zu kaufen,nur weil ich kein Recoil und spread haben möchte,Meine intressen liegen bei BF3 oder Bf4.Aber nicht hacks die sofort Detected werden.Einen guten hack lasse ich mir auch was kosten.Ps ich lebe in Hamburg.Über kontakt aufnahmen würde ich mich FREUEN.
Hi ich empfehle dir den Only registered and activated users can see links. er ist sehr gut und da gibts auch ne donators version
Pff da gibt es bessere sehr viel Günstiger ! 
icon #43

Join Date: Nov 2015

Posts: 3

Hi all! Every time, i wanna play but the message is:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player '-...........-' (for 1200 minutes) ... PBBans.com enforced a MBi Ban for the GUID 4a316d24. [Admin Decision]

What can i do?
icon #44

Join Date: Oct 2015

Posts: 3

Quote from PredatorKing1357 post
Quote from Nowi post
Quote from RaynizZ89 post
ich hab das nicht mal mehr aufm rechner und werde von jedem server gekickt ich hab den nicht mal an gehabt heute 
mir gehts auch so.....Lösung ???
update mal deine PunkBuster.exe oder führe BF4 als Administrator aus .. wenn du weiter fragen hast frag mich
PunkBuster update gemacht....und BF4 als Administrator ausgeführt ....trotzdem rausgeschmissen.....
Verbindung zum Spiel unterbrochen: Du wurdest von PunkBuster rausgeworfen. (Grund: PunkBuster kicked player 'Le_Crank2' (for 1200 minutes) ... PBBans.com enforced a MBi Ban for the GUID 3cf56df8. [Admin Decision] )
icon #45

Join Date: Nov 2015

Posts: 3

PunkBuster updated, error massage is the same...
icon #46

Join Date: Nov 2015

Posts: 4

DETECTED

icon #47

Join Date: Oct 2015

Posts: 9

Now this version is DETECTED and i got kicked every time
icon #48

Join Date: Nov 2015

Posts: 1

BROOOOOOOOOO UPDATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE PLEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAASEEEEEEEEEEEEEEEE
icon #49

Join Date: Oct 2015

Posts: 1

Yes update plz this one is really good
icon #50

Join Date: Apr 2016

Posts: 2

Unlock all dosnt work
icon #51

Join Date: Mar 2016

Posts: 2

I Keep crashing when using it! D: